У статті аналізується ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій або медіаджерел у вивченні наук природничого напряму, під час використання яких вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних та розвивальних завдань: соціальні, інформаційні,комунікативні, самоосвіти і розвитку та компетенції. Подаються конкретні приклади використання медіаджерел на уроках географії, що створює умови для розкриття природних задатків учнів, забезпечує розвиток особистості природним шляхом.
Методичні рекомендації про викладання географії у 20202021 навчальному році
Додаток
до листа Міністерства освіти і
науки України
від 11.08.2020 № 1/9-430
ЦІКАВА ТА КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
від учителів-предметників, науковців, які викладають предмети природничого циклу, а також працюють із різними віковими групами школярів.
Спікери поділяться конкретними вправами, порадами та дієвими інструментами.
В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.
Проєкт став можливим завдяки спільним зусиллям Офісу Президента України, Міністерства освіти і науки України, Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, громадської спілки «Освіторія», а також 40 небайдужих педагогів, що зголосилися стати вчителями для усієї країни.
“Наше завдання як держави – забезпечити кожній дитині вільний доступ до знань”, – зазначив Президент України Володимир Зеленський.
Транслюватимуться уроки з: української мови, української літератури, історії України, всесвітньої історії, англійської мови, фізики, алгебри, геометрії, географії, хімії та біології.
Заняття
... Читати далі »
Відповідно до листа ДОН ОДА 01-24/572/0/160 від 13.03.2020 «Про організацію дистанційного навчання закладах загальної середньої освіти Донецької області» відділ ЗНО та моніторингу якості освіти Донецького ОБЛІППО щотижня аналізує звіти методичних служб щодо організації дистанційного навчання в закладах освіти області.
Згідно з даними, які надають методичні служби області, у закладах освіти вже організовано дистанційне навчання, учні залучені до активної роботи під керівництвом учителів, виконують практичні завдання. Педагоги здійснюють постійний моніторинг рівня засвоєння знань, тримають зв’язок з учнями задля пояснення навчального матеріалу та координації діяльності.
Найпопулярнішими для організації дистанційного навчання в школах області є сервіси Google (Classroom, Диск, Форми, Blogger та ін.), сервіси Microsoft Office 365, LMS (learning management system, СДО, наприклад Moodle). Також використовуються віртуальна школа «Ранок», ЗНО-онлайн на сайті osvita.ua, телеуроки з підготовки
... Читати далі »
Стартувала трансляція курсів з підготовки до ЗНО під час карантину на ТК «РАДА» та YouTube-каналі МОН (https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA/videos), яка починалась з лекцій з української мови та літератури, біології, математики та історії України.
«Карантин ніколи не сприяє якісному навчанню. Учні випускних класів особливо від цього страждають. Саме тому з ініціативи Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій ми хочемо нагадати про те, що існують якісні онлайн-інструменти підготовки до ЗНО. Ми дуже вдячні нашим партнерам – EdEra, Prometheus, BeSmart та Освіторії – за те, що зголосились поділитися своїм контентом та дозволили транслювати його на телеканалі “Рада” та YouTube-каналі МОН. Ті, хто мають якісний інтернет, зможуть ознайомитися з уроками під час трансляцій та швидко вибрати для проходження найкращий для себе курс. Ті, хто не мають якісного підключення, зможуть дивитися уроки на ТК “Рада”», – відзначила заступниця Міністра освіти і науки Любомира Манд
... Читати далі »
На ресурсі «Дистанційна освіта школярів Донеччини» опубліковані відкриті дистанційні уроки
На період карантину, запровадженого рішенням Кабінету Міністрів України для всіх закладів освіти, у Донецькій області навчальний процес ведеться за розкладом у режимі віддаленого доступу (дистанційно).
На сайті Дистанційна освіта школярів Донеччини (https://eschool.dn.ua/) розміщено відкриті дистанційні уроки.
Заклади освіти та учні мають можливість скористатися єдиною системою для навчання – Відкритою онлайн-школою, що забезпечить швидке створення, поширення контенту та завдань для організації освітнього процесу в дистанційному форматі. Вебсервіс є зручним для використання вчителями та учнями, дозволяє організувати процес навчання як з персонального комп’ютера, так і з мобільних пристроїв (iOS, Android). Завдяки можливостям дистанційної платформи вчитель може відстежу
... Читати далі »
Батьки учнів і журналісти жваво обговорюють у соцмережах, як буде відбуватися дистанційне навчання під час карантину.
Це хороше запитання, але відповідь буде залежати від кожної конкретної школи і конкретного вчителя – наскільки вони виявляться готові гнучко і швидко перебудувати свою роботу, наскільки в дітей і вчителів є якісний інтернет-доступ і наскільки вони вміють ним користуватися. Бо дистанційне навчання – це не написати у Viber “прочитати в підручнику параграфи 7-9, відповісти на запитання після них і виконати вправи 5-10”.
Ще раз: дати дітям весь матеріал на самостійне опрацювання – це не дистанційне навчання! І система (освіти, з МОН на чолі) ще ні разу системно не давала рекомендацій на такий випадок.
Усе, що вона зможе зробити зараз, – дати набір лінків на дистанційні платформи. Але і це не є дистанційне навчання! Бо знати лінки недостатньо, треба ще вміти ними користуватися і правильно організувати роботу – свою і дітей.
Однак, цей карантин, як і будь-яка криза, – це
... Читати далі »