Категорії розділу |
---|
Методика навчання географії [24] У статті аналізується ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій або медіаджерел у вивченні наук природничого напряму, під час використання яких вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних та розвивальних завдань: соціальні, інформаційні,комунікативні, самоосвіти і розвитку та компетенції. Подаються конкретні приклади використання медіаджерел на уроках географії, що створює умови для розкриття природних задатків учнів, забезпечує розвиток особистості природним шляхом. |
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
НАВЧАльни программиНавчальна програма з географії для 6-9 класів підготовлена у 2012 році робочою групою у складі: Я. Б. Олійник,
декан географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор економічних наук,
професор (голова групи); Р. В. Гладковський, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти
МОНмолодьспорту; Л. М. Даценко, доцент географічного факультету Київського національного університету імені Тараса
Шевченка, доктор економічних наук, професор; Н. І. Забуга, завідуюча сектором природничо-математичної освіти Інституту
інноваційних технологій та змісту освіти; В. І. Кудирко, проректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти; Л. О. Кухар, заступник директора з наукової роботи гімназії № 191 м. Києва, заслужений вчитель України;
Н. В. Муніч, голова асоціації вчителів географії України; Г. Є. Уварова, доцент Інституту міжнародних відносин Національного
авіаційного університету, кандидат педагогічних наук.
У 2015 році були внесені зміни до програми робочою групою у складі: Я. Б. Олійник (голова групи), декан географічного
факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор економічних наук, професор (голова групи);
І. М. Вітенко, доцент кафедри методики викладання навчальних предметів та освітнього менеджменту Тернопільського
обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат географічних наук;
В. Г. Гаврилюк, учитель Львівського фізико-математичного ліцею-інтернату при Львівському національному університеті імені
Івана Франка; Т. Г. Гільберг, завідувачка кафедри Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти,
кандидат географічних наук; Л. М. Даценко, доцент географічного факультету Київського національного університету імені
Тараса Шевченка, доктор економічних наук, професор; Г. Д. Довгань, учитель географії Харківської загальноосвітньої школи І–
ІІІ ступенів № 5 Харківської міської ради Харківської області, учитель-методист; Н. І. Забуга, завідуюча сектором природничоматематичної освіти Інституту інноваційних технологій та змісту освіти; С. Г. Коберник, завідувач кафедри Національного
педагогічного університету імені Михайла Драгоманова, професор, доктор педагогічних наук; Р. Р. Коваленко, учитель-методист
СШ № 260 міста Києва, викладач Міжнародного ліцею «Гранд» міста Києва; В. І. Кудирко, проректор Дніпропетровського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Т. Д. Магалецька, учитель загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №
28 м. Житомира; Н. В. Муніч, голова асоціації вчителів географії України; Т. Г. Назаренко, головний науковий співробітник
Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук; О. Ф. Надтока, завідувач відділу навчання географії та
економіки Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, старший
науковий співробітник; О. М. Приймак, учитель КЗО «Письмечівська середня загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Солонянської
районної ради Дніпропетровської області»; Т. І. Рихлик, учитель Вишгородської загальноосвітньої школи № 1 І–ІІІ ступенів
Київської області, заслужений вчитель України; О. І. Слюсар, методист Миколаївського обласного інституту післядипломної
2
педагогічної освіти; В. В. Совенко, методист навчально-методичного кабінету природничих дисциплін та регіонального
краєзнавства Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти»; О. Г. Стадник,
доцент кафедри географії Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, кандидат педагогічних
наук; Г. Є. Уварова, доцент Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університету, кандидат педагогічних
наук.
Склад робочої групи з оновлення навчальної програми з географії для учнів 6–9 класів (2017 рік): І. М. Вітенко,
заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського обласного
комунального інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат географічних наук (керівник групи); Л.М.Булава,
професор кафедри географії та краєзнавства Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка,
кандидат педагогічних наук; Р. В. Гладковський, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти
МОН України; Т. Г. Гільберг, завідувачка кафедри Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти,
кандидат географічних наук, доцент; М. В. Бобровський, заступник директора з науково – методичної роботи ліцею
«Універсум» Шевченківського району міста Києва; Г.І.Карпюк, учитель географії Фінансово-правового ліцею міста Києва; В.
І. Кудирко, доцент Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, кандидат педагогічних наук; Т. В.
Уманська, методист Вінницької академії неперервної освіти; О. І. Слюсар, методист Миколаївського обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти; Т. К. Сокол, учитель географії Рівненської гуманітарної гімназії; І. В. Фастов, учитель
географії навчально-виховного комплексу «Гарант» міста Лисичанська Луганської області; О. О. Козачук, учитель географії
Кременецького ліцею імені Уласа Самчука Тернопільської області; І. М. Ільницький, учитель географії Великослобідської
ЗОШ І–ІІ ст. Кам’янець-Подільського р-ну Хмельницької області.
|
Календар |
---|
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|