Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 04.27.2024, 1:35 AM

Мій сайт

Меню сайту
Категорії розділу
Методика навчання географії [24]
У статті аналізується ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій або медіаджерел у вивченні наук природничого напряму, під час використання яких вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних та розвивальних завдань: соціальні, інформаційні,комунікативні, самоосвіти і розвитку та компетенції. Подаються конкретні приклади використання медіаджерел на уроках географії, що створює умови для розкриття природних задатків учнів, забезпечує розвиток особистості природним шляхом.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Конкурс розробок «Фантастична п’ятірка» Кожен учитель володіє фантастичним скарбом – власним досвідом, який вилився у розробки до уроків. І зараз саме час поділитися з колегами своїми здобутками та отримати за це подарунки. Готуємося до нового навчального року разом! Мета конкурсу: Створення всеукраїнської бази найкращих розробок уроків, безкоштовний доступ до матеріалів якої буде мати кожен зареєстрований на сайті вчитель. Поточний етап конкурсу: 1 – 31 серпня Результати розіграшу липневого етапу конкурсу: https://www.youtube.com/watch?v=StK77kc29hc Умови конкурсу: Зареєструватися на сайті та додати 5 авторських розробок до розділу Бібліотека згідно з умовами публікації. Розробки проходять модераційну перевірку щодо відсутності плагіату та відповідності темі. За запитом видаляються з Бібліотеки у разі порушення. До уваги не беруться розробки, представлені на інших сайтах, окрім власного чи шкільного. Увага! За вчителем зберігається авторське право на розробки. Для чого вам це по ... Читати далі »
Переглядів: 113 | Додав: miro92roma | Дата: 08.12.2019 | Коментарі (0)

Позаурочна навчально – пізнавальна діяльність школярів здійснюється в позаурочний час. Вона визначається програмою з географії і є обов’язковою для кожного учні. Ця робота спрямована на оволодіння учнями фактичним матеріалом. який використовують на наступних уроках. а також на закріплення, розширення, поглиблення і застосування певної частини змісту після її вивчення.
Категорія: Методика навчання географії | Переглядів: 118 | Додав: miro92roma | Дата: 08.12.2019 | Коментарі (0)

Інтеграційність шкільних курсів географії полягає в тому, що в них сфокусовано знання з інших шкільних предметів про конкретну теорію Землі - як планети, сукупність ознак і властивостей географічних об’єктів і явищ, способів діяльності в процесі їх пізнання, сукупності методичних аспектів у формуванні змісту географічної освіти. Без історичних, біологічних, математичних, фізичних, хімічних знань, знань з мов і літератури учень не зможе пояснити причинно-наслідкових, функціональних, родово-видових, логічно-змістових, просторових зв’язків і закономірностей між географічними об’єктами і явищами, не зможе проаналізувати їх сутності, порівняти ознак, зробити узагальнення та висновки
Категорія: Методика навчання географії | Переглядів: 99 | Додав: miro92roma | Дата: 08.12.2019 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz