Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 12.04.2021, 10:21 PM

Мій сайт

Меню сайту
Категорії розділу
Методика навчання географії [24]
У статті аналізується ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій або медіаджерел у вивченні наук природничого напряму, під час використання яких вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних та розвивальних завдань: соціальні, інформаційні,комунікативні, самоосвіти і розвитку та компетенції. Подаються конкретні приклади використання медіаджерел на уроках географії, що створює умови для розкриття природних задатків учнів, забезпечує розвиток особистості природним шляхом.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відповідно до листа ДОН ОДА 01-24/572/0/160 від 13.03.2020 «Про організацію дистанційного навчання закладах загальної середньої освіти Донецької області» відділ ЗНО та моніторингу якості освіти Донецького ОБЛІППО щотижня аналізує звіти методичних служб щодо організації дистанційного навчання в закладах освіти області. Згідно з даними, які надають методичні служби області, у закладах освіти вже організовано дистанційне навчання, учні залучені до активної роботи під керівництвом учителів, виконують практичні завдання. Педагоги здійснюють постійний моніторинг рівня засвоєння знань, тримають зв’язок з учнями задля пояснення навчального матеріалу та координації діяльності. Найпопулярнішими для організації дистанційного навчання в школах області є сервіси Google (Classroom, Диск, Форми, Blogger та ін.), сервіси Microsoft Office 365, LMS (learning management system, СДО, наприклад Moodle). Також використовуються віртуальна школа «Ранок», ЗНО-онлайн на сайті osvita.ua, телеуроки з підготовки ... Читати далі »
Категорія: Методика навчання географії | Переглядів: 52 | Додав: miro92roma | Дата: 03.25.2020 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2021
uCoz