Категорії розділу |
---|
Методика навчання географії
[24]
У статті аналізується ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій або медіаджерел у вивченні наук природничого напряму, під час використання яких вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних та розвивальних завдань: соціальні, інформаційні,комунікативні, самоосвіти і розвитку та компетенції. Подаються конкретні приклади використання медіаджерел на уроках географії, що створює умови для розкриття природних задатків учнів, забезпечує розвиток особистості природним шляхом.
|
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Відповідно до листа ДОН ОДА 01-24/572/0/160 від 13.03.2020 «Про організацію дистанційного навчання закладах загальної середньої освіти Донецької області» відділ ЗНО та моніторингу якості освіти Донецького ОБЛІППО щотижня аналізує звіти методичних служб щодо організації дистанційного навчання в закладах освіти області.
Згідно з даними, які надають методичні служби області, у закладах освіти вже організовано дистанційне навчання, учні залучені до активної роботи під керівництвом учителів, виконують практичні завдання. Педагоги здійснюють постійний моніторинг рівня засвоєння знань, тримають зв’язок з учнями задля пояснення навчального матеріалу та координації діяльності.
Найпопулярнішими для організації дистанційного навчання в школах області є сервіси Google (Classroom, Диск, Форми, Blogger та ін.), сервіси Microsoft Office 365, LMS (learning management system, СДО, наприклад Moodle). Також використовуються віртуальна школа «Ранок», ЗНО-онлайн на сайті osvita.ua, телеуроки з підготовки
...
Читати далі »
|
|
|
|