Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 04.19.2024, 5:09 PM

Мій сайт

Меню сайту
Категорії розділу
Методика навчання географії [24]
У статті аналізується ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій або медіаджерел у вивченні наук природничого напряму, під час використання яких вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних та розвивальних завдань: соціальні, інформаційні,комунікативні, самоосвіти і розвитку та компетенції. Подаються конкретні приклади використання медіаджерел на уроках географії, що створює умови для розкриття природних задатків учнів, забезпечує розвиток особистості природним шляхом.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

https://drive.google.com/drive/folders/16T_n0mfmPJISXLVBHSWOzYzTm4SgFfEK
Категорія: Методика навчання географії | Переглядів: 102 | Додав: miro92roma | Дата: 02.01.2020 | Коментарі (0)

27 серпня 2019 року на базі НВК- гімназія відбулась інструктивно-методична нарада «Актуальні проблеми викладання географії у 2019-2020 навчальному році» для вчителів географії міста та району. Нараду відкрила Павловська Л.В., керівник ММО, яка провела детальний аналіз роботи МПНМК вчителів географії за 2018-2019 н.р., ознайомила з методичними рекомендаціями МОН України, ДОІППО щодо викладання географії, у 2019-2020 н. р., особливостями планування та викладання географії в 11-х класах за новими програмами та підручниками в умовах впровадження нового Держстандарту освіти. Гордієвська Н.В., керівник творчої групи «Реалізація інтеграційних процесів на уроках географії», презентувала збірку завдань «Топографічна карта, робота з нею, на уроках географії та захисту Вітчизни». Учителі зазначили, що знання, навички та вміння читати топографічну карту є необхідні молодим людям як для використання в життєвих ситуаціях, так і майбутнім захисникам Вітчизни. Вчителі Павловський ... Читати далі »
Категорія: Методика навчання географії | Переглядів: 130 | Додав: miro92roma | Дата: 09.02.2019 | Коментарі (0)

Позаурочна навчально – пізнавальна діяльність школярів здійснюється в позаурочний час. Вона визначається програмою з географії і є обов’язковою для кожного учні. Ця робота спрямована на оволодіння учнями фактичним матеріалом. який використовують на наступних уроках. а також на закріплення, розширення, поглиблення і застосування певної частини змісту після її вивчення.
Категорія: Методика навчання географії | Переглядів: 116 | Додав: miro92roma | Дата: 08.12.2019 | Коментарі (0)

Інтеграційність шкільних курсів географії полягає в тому, що в них сфокусовано знання з інших шкільних предметів про конкретну теорію Землі - як планети, сукупність ознак і властивостей географічних об’єктів і явищ, способів діяльності в процесі їх пізнання, сукупності методичних аспектів у формуванні змісту географічної освіти. Без історичних, біологічних, математичних, фізичних, хімічних знань, знань з мов і літератури учень не зможе пояснити причинно-наслідкових, функціональних, родово-видових, логічно-змістових, просторових зв’язків і закономірностей між географічними об’єктами і явищами, не зможе проаналізувати їх сутності, порівняти ознак, зробити узагальнення та висновки
Категорія: Методика навчання географії | Переглядів: 98 | Додав: miro92roma | Дата: 08.12.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 3
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz